Promenader..

Känns som jag har varit ute på promenader hela dagen, ända sen jag klev upp..
Först tog jag ut Furia, Sen Ceros på en långis tillsammans med grannen M och hennes rottis-tik på 7 månder,
dom hade superkul ihop, världens ös i snön när dom fick springa fria tillsammans :) Härligt!
Sen hem igen, vända i dörren och tog Bossen, lilla bustrollet.. :)



Hann bara komma in och bädda sängen så fick jag ett samtal om att älskade lilla Rocko skulle komma över :) Wiie..
Dammsög lite fort och sen kom han hit, lika glad och underbar som alltid!
Sen tog han och jag en promenad, köpte lite mat åt honom så han har det här när han kommer,
Han gick så fint i kopplet och sen fick han en jäkla fart och flög fram över snön.. hihi.. DUNDERSÖT!



När vi väl kom hem och alla killarna åt mat, därefter lite lek och en liten extra promenad med Boss..
Så ringer älsklingen och jag & Rocko åkte för att se N´s nya lägenhet :) Det kommer bli superfint! :)

Nu sover lillen äntligen som en stock brevid mig, nerbäddad i alla mysiga filtar.. Gosfisen ♥


Nu ska jag kika på Jerry Springer.. haha :)

Puss Puss på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0