Tårar & smärta

Just nu känner jag sådan fruktansvärt ilska, upp över mina öron!
Samtidigt som jag blir ledsen besviken och nästintill äcklad utav en del beteenden!
Hur tänker man? Hur kan man agera på detta sätt emot någon som inte vet varför den blir straffad?!

Jag skäms för detta,(Trots att jag ej gjort nåt) jag mår fysiskt illa och tårarna tränger på.
 - Det här var bara är för mycket!
Tål inte detta och jag mår så dåligt över att jag såg detta, jag bryter samman..
Smärtan innanför mitt bröst är helt obeskrivlig, hjärtat brister.
Är jag för känslig? Nej, det tror jag inte, kanske lite känsligare än andra bara.

Nej nu ska jag gå en promenad och få ur mig allt,
ilskan, besvikelsen och denna äcklande känsla jag har i min kropp.

Ursch, nu gråter jag också.. Gud jag är så känslig, jag måste verkligen gå nu.

************************************************************************************************

Nu tar vi oss en ordentligt lugn och härlig promenad tillsammans vi tre..♥

Jag älskar er mina tokiga underbara gryn, ni betyder allt! ♥


Ha det bra allihopa och var rädd om varandra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0