Tisdags Kväll

Har precis ätit middag, slängde ihop lite köttfärssås och pasta, blev riktigt gott & jag fick högsta poäng av Stefan ;)
Blir en tidig kväll idag för det har inte blivit det en enda gång då jag/vi bestämt oss för det..
Vi ligger i sängen men fastnar framför tven eller med varsin data i knät och spelar.. Gahh..
Man behöver ju sömn för att orka med vardagen och man kan ju inte sova bort hela dagar, det är bara jobbigt!



Känner för att mysa ner mig i sängen med massssa tända ljus och bara ta det lungt..
Men då vill jag ha nå vettigt att titta på och vet inte om jag orkar med en hel film på datan ikväll.
Vet inte om det är nåt bra på tven ikväll,

Har ni nån koll, vad kikar ni på ikväll?



Vi har för övrigt nyss blivit olycksfallsförsäkrade här hemma
, känns ju tryggt med denna halka ute..
Alla bitar börjar falla på plats känns det som.. Men ändå så är det nåt som tynger mig.

Är det bara jag som alltid känner att det alltid är nåt som strular och är skitjobbigt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0