En Tripp Till Stan..

Efter mycket om och men så bestämde jag mig för att följa med Bejb ner på stan en sväng,
Tog mig en sväng in på HM och föll pladask för ett "plagg" som jag velat och kikat på ett tag, nu hittade jag en ännu mer HOT som dessutom var på REA.. Min storlek, sista kvar.. Ödet va? - Den följde med mig hem.. ;)
Får se vad älsko tycker om den senare ikväll ;) .. hihi.. Mmm..
(Kan visa bild sen, men just nu är den en liten överraskning, typ.. :P)



Vad mer då?.. Var precis ute med Ceros, det blåser riktigt ordentligt ute men är iaf inte sådär olidligt kallt :)
Mysigt, älskar att bara gå, han & jag, känns som tiden stannar upp
Han är nåt alldelses speciellt, helt unik och underbar.. Ni som känner honom, ni vet vad jag menar :)

MAMMAS GOBIT! ♥


Denna helg kommer bli lugn, hoppas jag (?!), är ganska slut efter allt jobbande, även om det är skitkul så tar det på krafterna, speciellt när man är förkyld hela tiden, den ger sig tammef*n inte.. :/ Den går bara runt och runt..
Men så farligt är det inte nu, lite seg i kroppen, trött och ont i huvudet, den kanske börjar ge upp, äntligen!? :D 

Nej jag får nog kanske återkomma lite senare, brist på nåt att skriva känns det som.. Hmm..
Tråkigt inlägg kanske men så kan det vara ibland..

Ni är inte så roliga ni läsare hela tiden, även om ni oftast är helt underbara :)



Men vart har alla era frågor, funderingar och era åsikter tagit vägen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0