Utpumpad..

Kom hem från jobbet för en stund sen.. En minst sagt krävande arbetsdag, men med inslag av härligheter!
Fick en såå söt AllaHjärtansdag present utav en på jobbet, den är handgjord och allt, så sött! :)

Tusen Tack :)
  

Tog mig direkt en promenad med min älskade Ceros & Marika i denna bitande kyla.. Burr!
På med termobyxor och täcke på Ceros.. Han är bra speciell den där killen..
Han vägrar att göra nr 2 förens jag kommer hem från jobbet, samma med maten och vatten, Tok!
Minst sagt en mammagris..Han ligger här nu brevid mig som ett plåser och jag älskar det..♥
Saknar honom nå grymt på dagarna och kollar på kort på honom hela tiden på mobilen, min pojk!
I över 5 år har vi spenderat varje minut tillsammans, vilken förändring för oss båda två.. Men det funkar!

Kärlek, BabyBoy ♥


Har sprängade huvudvärk, har tagit en treo och väntar på att den ska värka..*Hoppas*
Är helt utpumpad psykiskt efter att ha delat med mig utav en tuff,lång och svår period i mitt liv,
I förhoppning om att det ska hjälpa någon, få någon att tänka 2 ggr innan handling.
Jag hoppas verkligen att det gav en del lite funderingar.. Det tog mycket energi vill jag lova.
Japp, nu håller jag tummarna på att det gör någon skillnad..

Nu ska jag vila mitt huvud ett tag..


Hur har eran dag varit?

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0