Bebis-Bilder

Här kommer några bilder ifrån dagen med Rocko :) ♥
Husse hans var precis och hämtade en tvärdäckad hund som ögonen gick i kors på ;)
Men ack så kul han haft med Ceros & Boss, lekt som en tok, varit med på promenader, jagat snöbollar osv..
Hoppas innerligen att han kommer tillbaka väldigt snart igen, I´m in Love..♥

Upptäcksfärd här hemma.. Notera -  han är lika stor som min sko...


Njuter verkligen utav att bli klappad.. Gofis!


Grabbarna busar i sängen :)


Alltså han är såå liten men gud så kul dom hade ihop :)

 
Nyfiken liten grabb, han tvättade så snällt Ceros klor.. hehe..


 Sen tog han sig en liten powernap.. Gudomligt söt!!


Han är inte bara liten och söt.. Han är otroligt vacker också.
Jag ska absolut ha en valp efter denna hund en vacker dag, det har jag redan bestämt..♥
Tills dess ska jag njuta utav att se denna gobit växa upp..

Snygging eller vad?



Nu väntar sängen för mig..

Tack Robert för att Rocko fick vara här idag :)

Nattinatt allihopa! ♥


Kommentarer
Postat av: Jessica Andersson

Hej! Du vet inte vem jag är och jag vet egentligen inte vem du är heller. Min mamma ville se din blogg och jag hjälpte henne på traven. Hon läste din artikel i aftonbladets bilaga och bara brast i gråt. Hon har varit barnflicka åt dig och din syster vad jag förstod. Hon kände din mamma och ville så gärna ta kontakt med dig. Hon ville så gärna hjälpa dig.

du verkar ändå vara en så pass stark tjej och du och jag är lika gamla och jag beundrar dig för hur du kämpar och blickar framåt i ditt liv.

Tack för att du inspirerar andra!



Jessica

2011-01-24 @ 15:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0