Beeebis - Vakt ♥

Jag har en rikigt söt bebis här brevid mig i sängen..Han sover sött nu, det lilla livet..
Hur är det möjligt att ens bli såhär bedårande? Han är helt otrolig..

Han är såå liiiiten.. Jisses..hihi..


Vi ligger här och myser.. Han är så go.. Lilla Söta Rocko..

En grabb med vilja, busig, cool attityd, härligt lynne och hur mysigt som helst.. 

Sover sött ♥


Mer bilder från idag kommer på lille Rocko och även när han och Ceros leker :)
Måste föra över dom från kameran till datan bara..
Jag har även video-inspelningar på dom men jag vet inte hur man sätter upp det här? :S
Någon som kan hjälpa.. ?


Är så glad över att jag fick äran att få vara hundvakt åt honom,
Hans husse vill helst inte alls lämna bort honom..
Precis som det ska vara :)

Men nu känner sig husse lugn då han fått bilder på honom med Ceros, (över telefon)
Och när han så fint ligger och sover ..
Självklart har jag även ringt och gett honom lite update om hur det går,
Dvs - TOPPEN :D
Skönt att hans husse litar på mig, det tackar jag för :)

Vi klickar bra ihop, jag & Lillen ♥  




Häääärlig Söndag.. :)

Puss så länge!


Kommentarer
Postat av: Malin

:)

2011-01-23 @ 21:31:44
URL: http://dufb84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0