Första Dagen - Check!

Klev upp imorse och gjorde mig klar inför första dagen på nya arbetsplaten.
Vaknade av att jag hade sjuhelvetes magsmärtor, men det gick över efter en stund.
Mormor ringde också och kolla så jag var vaken, underbaraste! ♥

Väl framme efter bussbyten och spilld chocklad, haha så fick jag träffa resten av gänget :)
Riktigt härliga och sprudlande personligheter, riktigt kul!
Dagen bestod utav nyårs-städning.. Men ack så kul vi hade, skrattade kostant!
Spelade lite pingis också.. Jisses, det var länge sen och riktigt skoj!

Nu är jag iallafall hemma igen och gud va trött jag är..Trött och nöjd.. En ny dag imorgon.
Har tänt ljus i våra nya fina lycktor i vardagsrummet och myser ner mig i soffan under en av mina härliga filtar!



Har haft en riktigt lyckad dag och året har därmed börjat bra :)


Kommentarer
Postat av: B-I

Så härligt att du trivs! De har tur som fått dig på sin arbetsplats. Kramar B-I

2011-01-03 @ 20:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0