Nattbloggning.. Igen..

Jaa, jag har kraftiga sömnproblem.. Jag vet.. Hmm.. Sån är jag, tyvärr..
Speciellt när jag börjar fundera & grubbla..Gah!
Har tagit mig till sängen nu efter att ha myst masssor med Ceros i soffan.. Älskade ♥

Älskar att bara se in i dina vackra och trygga ögon..


Har jobbat idag, passat på att sola också, riktigt myyyys.. yeeah ;)
Mina trosor lös också, haha, tyckte jag för tillfället var väldigt roande.. Öh.. ja.

Men så vände hela mitt humör, så typiskt, blä.. Less, trött, rent av irreterad och allmänt tjurig..
Kanske inte alls var så det var men det kändes iaf så.. Var inte alls arg egetligen men ibland är det lättare att bli det,
Än ledsen och besviken.. Även om man inte har en blekaste aning om varför?!
Aja, tror ingen råkade i min väg på fel sätt iallafall.. Hmm.. Hoppas ingen kände och uppfattade det så isf..
Om det nu skulle vara så, då ber jag om ursäkt.. Sorry..


Nu är jag glad igen iallafall för jag har underbaraste JENNY!
Loggar in på FB med mitt pissiga humör och mötts utav en urgo liten hälsning och en låt som fick mig att tänka om..
Tack fina du! -klicka här för att komma till LÅTEN -
Du vet när det behövs, du känner det på dig, alltid rätt tajming :)
Kanske borde jag lyssna på texten och ta åt mig..? - Det borde iallafall du :)
Fantastiska och vackra kvinna!   


Aja, ska väl bädda ner mig med denna känsla i kroppen och försöka få lite sömn..
Jag saknar dig!

Bjuder på lite bilder på den vackraste & bästa i livet..
Dvs, min älskade livskamrat, Ceros ♥


Kolla in grabbens stil.. haha.. Närhet är bra :) Coolaste killen!


Nattinatt, hopppas jag..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0