Älskade Blivande Make :)

Nu har jag träffat min prins, första gången på över 5 veckor, GISSA om jag hade längtat efter honom !? Hihi.. Myspys... Han va så fin ;) Gick runt på stan ca 2 timmar och åkte sen med honom till  behandlingshemmet en stund.. Kunde inte slita händerna ifrån varandra.. hehe.. :P Hade me´d mig dom nya hinderprövningspapprena som han ville så nu är dom ifyllda och redo att skickas in :D Va mindre kul att säga hejdå.. :( Ville helst bara ta me honom hem igen, men de går juh inte :(  Va ivilket fall som helt helt UNDERBART att få träffa min prins igen, han är bara för bäst :) <3

Jag va lite senil och glömde ta bort nätverkskabeln när jag kilade över en snabbis till Eva igår och när jag kom hem så hade Bossen redan hunnit dela den på mitten.. AJABAJA! Och en del satt fast i väggen (igen) Suck.. Vågade faan inte ringa tekniken igen, haha, sist fick dom byta ut allt från hela väggen och de va bara några dagar sen.. men idag när jag kom hem efter att ha lånat 1 cigg av eva så hade boss själv löst de problemet och tagit ut den sista biten själv som verken jag eller teknikern lyckades med sist, vilket snille till vovve vi har :)
Jossan kikade förbi på en kaffe, hon lånade ut pengar till ett cigg paket (Tack  snälla ängel) :)
Pojkarna fick även tuggben av henne :) Och jag fick en ny nätverkskabel som hon av nån anledning hade legandes i bilen, snacka om tur :P Fick en spegel till  hallen som jag saknat efet rickrads upptåg :S Fick även ett tar jätte fina gardiner :) Rena julafton för Zanna minnsan :)

Va finare väder ute tidigare idag, nu är det regn och rusk, tur att jag och pojkarna hann ut på en långpromenad innan de :) Mycket hopp och lek med pinnar vill jag lova :) Sötnötar..
Är fortfarande lite sjuk, men ändå lite piggare.. Är trög i skallen, Eva och Myan va  oxå dåliga, nåt skit som går.. fy.. hoppas det går bort fort fort.. Har varken tid eller tålamod för att ligga nerbäddad ..

Neej om man ska kika på lite film kankse innan bejb ringer efter sitt möte.. vila skallen lite.. Vi har suttit här, tjejerna och snackar som i en hönsgård, haha.. Inte träffats på länge så det var trevligt :)

Nu ska jag ta min älskade tekopp och krypa upp i soffan me mina fina vovar :)

See youu!

Älskar dig Stefan Holappa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0