BEJBI :) <3

Imorgon får jag träffa min ängel :) Gud vad jag längtar.. min fina.. Äntligen äntligen äntligen :D Ska bli så underbart att få vara i din famn igen :) Min underbara pojke.. Ska pussa sååååå mkt på dig :D Har verkligen räknat dagarna.. hehe..  du räknar timmar du :P Sööööötnos :)

Nyss när jag var ute med vovvarna så tog Ceros av sig halsbandet, haha, typ 3 meter från en annan hund, han va så glad så när jag ropade på honom, kom stuttsande som en kanin :) SÖTNOS! Mamma älskar dig så mycket :)
Boss bara stod där och kollade förvirrande på Ceros typ " Vad sysslar du med?" hehe.. såå go :)
Älskar er ovärdeligt, pojkar!^


Saknar å älskar min Stefan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0