Bejbjie..

Sorry, inte orkat skriva på ett tag, ska bättra mig..


Blev, helt varm i kroppen av att få se dig älskling och när vi ropade till varandra att vi älskar varann mitt i rättsalen (det var pause) Häktesvakterna vart inte så glada berättade du sen när jag fick ÄNTLIGEN prata me dig efter 24 dagar (Älskling har stenkoll).. Damp ner två brev idag oxå, älsklingen min, du är så romantisk.. Och idag ringde dom från häktet och vi fick prata IGEN :D Fast egentligen fick vi inte, men du fick ringa min mobil, snacka om att jag blev chockad :O Och länge fick vi prata oxå :D Mitt älskade hjärta.. Hehe, du redan skrivit  ett till brev som kommer imorgon :D aa eller idag med tanke på att kl är 01.28 .. Kan inte sova, saknar dig så mycket.. Och idag när du ringde så började jag bara gråta..Men du fick mig att skratta som vanligt :) (det längsta jag fått från nån som sitter på häktet, tror du sa 1,5 timme.. SHIT, rekord...)

Tusen tack till Stefans mamma Sirpa som hämtade och körde hem mig den dagen (första samtalet) så vi fick prata med varandra, jag och Stefan och tack för middagen och hjälpen med allt.. Guld värd! Kan inte tacka dig nog.

Mår inge vidare idag/natt pga vissa jävligt jobbiga omständigheter.. FAN FAN FAN FAN FAN! Men det finns väl inte så mycket att göra, bara börja om från början, bygga upp allt igen, så jobbigt att göra om det IGEN.. men jag måste klara det, snart är mitt hjärta tillbaka igen och jag kan få känna lycka och glädje igen.. Hjälp vad jag längtar..Känns så skönt att du känner samma sak.. och SLUTA oroa dig, jag ska INTE lämna dig! Jag svär, jag väntar troget och står med öppen famn när du kommer hem! Sluta tänk på det, bejb :)

ÅÅhhh jag är så ledsen, arg, uppgiven och besviken! Men men.. det är bara saker.. bara matrialla ting..Det viktiga är att jag har dig, Stefan :) Men jag måste bara fråga,, vänner? Ska det kallas vänner? hmm.. tack för.. hmm.... kniven i ryggen kanskse...?
What ever, jag har mina äkta vänner iallafall..och dogsen hos mig :) Jag får se till att överleva helt enkelt.. Du är inte borta en evighet, även om vi känner så båda två..

packade en väska åt älskligen idag.. Det var svårt, eller det var hjärtbristande.. Men allt för dig, hjärta, allt för dig.. Men många tårar föll vill jag lova.. kändes dock liiiiite bättre efter jag pratade med din mamma & Sara, TACK! <3

Jag borde sova för läääänge sen men som vanligt så är det omöjligt..suck.. ska göra en kopp te.. kommer strax..
Blev en kopp varm chocklad istället :)
Sover och äter aldelles för lite, Fick mig minnsan en tillsägelse av Stefan.. så jag försöker bättra mig.. Ätit ett mål idag iaf :D Det är framsteg, hur skumt de än låter, lever på te sen älskade försvann, så hur jag orkar ut å promenera med hundarna varje dag är en gåta egentligen.. :S Att kroppen ens orkar stå är väl ganska otroligt.. men de går! Men de e inte bra, skärpning nu Zanna!

nu e kl så mkt men i morgon ska jag minnsan skriva av en del meningar åt er från älskades brev.. :) Har frågat honom nu oxå och det var helt okej, hehe.. tror han t.om blev lite mallig när jag berätta om att ja gjorde de me första brevet och dikten/texten.. SÖTNOS <3

neeej nu slår jag på en film och hoppas på sömn..

Tack till Niklas oxå som lämnar väskan imorgon så jag slipper stressa med bussar osv.. jätte snällt av dig.. :)

Längtar till bejbs brev, hoppas du får slå en pling i morgon oxå, så underbart att få höra din röst och när du säger dom 3 gyllende orden, . - Jag Älskar Dig!

Zanna Älskar Stefan oxå faktiskt, hur mkt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0