:D LYCKA!!!!

Min älskling har kommit iväg på behandling nu och får ha sin lur vissa tider :) Så nu får vi prata massor :D
Det är bara för underbart att få höra din röst och få söta sms :)
Får åka och träffa dig nästa lördag oxå :D Men tågtiderna strular.. hmm.. vet inte hur jag ska få till det, men de SKA gå!
Plutten är såå söt, säger hela tiden hur mycket han saknar mig  och vill vara hos mig.. GOBIT! desamma säger jag bara, detsamma..

Har hela vardagsrummet fullt av bejbs saker.. haha, vilket kaos.. NU har Bossen fått sin säng iaf, så nu har pojkarna varsin, inte för att jag tror att han kommer sova där, haha, han är som ett plåser :)  Lik Stefan när han sover, ska ligga PÅ mig, haha, det blir bara fööööör varmt och tungt, hehe :P

Gissa om jag vart chockad när Stefan ringde idag från ett mobil nr..? Jag tappade hakan.. och han ringde när jag va på ett icke strålande humör, men det ändrade han på fort fort fort ;)

Tvättar för fullt här hemma och städar å donar.. så jag sitter inte still många minuter, tänkte faktiskt försöka somna i tid idag, typ snarast... Har så mkt att göra i morgon med alla saker osv.. Vet att jag lovade att skriva ut ett par rader från stefan brev, men det får bli imorgon det för nu har jag varken tid eller ork.. Varit ett himla springade idag, t.om varit i stan.. hur hinner jag med allt...? Nu kom första gäspen, jesus så skönt, kanske faktiskt kan sova inatt nu när jag pratat flera timmar med min älskling :)

Om jag inte lyckas somna så återkommer jag med Stefans söööta brev.. tjohej!

Stefan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0