Där fick ni:P

Dagen har faktiskt varit näst in till perfekt :) Gårdagen var iaf heeeelt perfekt :D Nu fick mina grannar så dom teg, ÄNTLIGEN.. ett jävla tjafsande om hundarna.. Tack gode gud så kom ÄNTLIGEN djurskyddsnämden och plinga på igår :D Och mycke riktigt, inget fel alls på hundarna, tvärtom, dom var, sociala, trevliga, musklade, fint hull, glada, positiva m.m.. :D Dom var riktigt upprörda på grannarna som gått ihop sig och smidigt sina lögner och sa att nästa gång någon säger nånting så skulle jag kontakta dom och så skulle dom personligen ta tag i det då dom konstaterade att hundarna inte kunde ha det bättre och var väldigt trygga i sitt hem och i sig själva :) Dom pussade och gullade med mina båda små troll här hemma, ville knappt gå härifrån, haha..  Kändes helt underbart och jag nästan ville hoppa av glädje när dom kom, för nu har jag svart på vitt att mina hundar sköts utmärkt :) *stolt* hehe.. Mina små trollungar, dumma folk ska icke få vinna över oss, nope :) Jag har ingenting att dölja så är bara oerhört glad över att dom kom hit och jag fick masssor med beröm :) Hehe.. Tyckte jag var så duktig som orkade med både vovvarna ensam :) Duktig och duktig, det vill jag väl inte påstå, jag gör det med glädje, jag gör det för att jag vill och för att jag älskar dom båda nåt extremt :) Dom knäppte kort på bustrollen som snurrade runt här på golvet och lekte som galningar, hihi.. Skulle få kopior på bilderna oxå för hon tyckte att dom var sååå söta och charmiga :) Ceros blev överpussad av dom, Bossen var så glad att han inte visste vad han skulle ta sig till :P Ceros fick en massa beröm som hade sånt bra inflytande på Boss och var så snäll men ändå sa ifrån på ett bra sätt när Boss blir för mycket :) Jesus så skönt det känns :) Nu kan jag faktiskt bevisa för era sura gamla kärringar som e fyllda av avudsjuka och rädsla(förutsattade meningar pga media) att våra hundar är jätte snälla och har det så bra som dom bara kan ha.. THHHJJIIIII Fick Ni, hahahahahha!!

Idag hade Daniel sin rättegång, det hade gått bra :) Håller tummarna på att han bara får skyddstillsyn :) Vill inte att min vän bara försvinner juh.. Vi har pratat över en timme nu, haha, vi pratade om hundar, han har själv en JÄTTEFIN pittbull hane vid namn Tayson :) En riktig pudding :) Så vi bollade tankar och funderingar kring hundarna osv.. det var skoj :)
Daniel är bra han :D Har känt varandra länge nu! Du är guld, gubben.

Bejb får sin lur om en timme :D Snart får jag prata med min prins, lääääängtar :) får se om vi får träffas en stund på Tisdag.. hoppas hoppas hoppas.. hjärtat mitt :) Du är värd allt det bästa i denna värld.. min vackra <3 Skulle få brev av dig nästa vecka :D *spännande* Va länge sen vi skrev brev nu eftersom vi får prata varje dag nu :) Men det är bara för mysigt att få brev av sin älskade, har en hel bunt här hemma :)

Nej nu ska jag skicka iväg ett mejl och sen ta en långt skönt bad, mys mys :)

Fick en ny dörr till sovrummet idag :) haha, Boss snodde snickarens penna, haha.. t.om snickaren bara smallt för dom små trollen :) Dom är riktiga charmörer minnsan :)

Zanna Älskar Stefan masssssssa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0