En dag på stan :D

Jajjamenasan.. jag och Eva va på stan idag, nu är ringarna köpta och klara :) Ska hämtas den sista :) <3 Fiiiiiina fiiiiiiiina :)
Bejben är nöjd nu, liksom mig :) Nu är kontot nästan rensat.. Men de va det värt :) Tur att man inte äter så extremt mkt.. Måste juh tänka på kroppen :) Nyttig och bra :D Bara dogsen som äter som hästar.. :P Bossen ligger här och sover på mina ben i sängen, Ceros va nyss här oxå men det blev för varmt för honom så han la sig på golvet nu :)

ÅHHHHH blir GALEN på dig din lilla parasit.. Betala tillbaka din skuld innan dig bil får lida för det hela, endast för min nöjes skull :) Yeaah, du förstod nog att du gick över gränsen för nu va det ett jävla fjäskande.. Det funkar icke här sörrö.. Ge mig mina pengar snarast annars vet du vad som väntar, stackars sate.. Nu är jag trött på att visa dig mitt snälla trevliga jag och som sagt så tvekar jag inte på att visa dig mitt andra jag..Du känner mig, du vet vad jag kan åstakomma, så tänk på saken en sekund och kom sen med ditt beslut.. trodde du på allvar att jag skulle ge dig mitt kontonr..? Haha.. nej du ska PERSONLIGEN komma och lämna pengarna.. Och dina små vänner, tyvärr, det är inget som skrämmer mig.. är det krig du vill ha så är du på god gång.. du står verkligen ingen varmt om hjärtat nu.. Men tänk efter på vem du skickar på vem för nu har du skickat på fel folk, folk som inte backar. Va glad att jag var på plats idag och kunde lugna ner vissa personer.. Tycker faan synd om dig för du har ingen aning om vad du har startat.. Jag hoppas du kan stå för det i slutändan, håller mig på min sida av spelplan och avaktar... Håll i dig för nästa spelomgång..


Va på möte idag, gick bra de där.. Nu blir det flytt :D:D Yeaaah :P

Pratade med kriminalvården idag ang R.. Bara BULLSHIT, inte har du muckat inte, du får inte ens permiss, nope du sitter där du sitter.. Men gud vad dom här i gävle skulle krångla .. :S Fick ringa till anstalen tillslut och där fick jag ta del av alltihopa, där hade dom domen framför sig och besöksförbud. Snälla bara ge upp, jag har gått vidare, skaffat mig ett liv där du inte ingår och aldrig kommer att göra. Kom med dina valpögonen för denna gång kommer dom inte långt, bara raka vägen tillbaka till cellen, tänk på det innan du närmar dig för jag kommer aldrig förlåta dig för att du höjde yxan emot min älskade hund, aldrig nånsin.. Där är min gräns, du visste att honom rör INGEN.. Om det så ska bli min död så skyddar jag honom till alla pris i världen, trodde du lärt dig det men icke sa nicke.. Så förbannad som jag vart i den sekunden har jag nog aldrig varit, jag sket i om du satt yxan i min skalle, du fick gå igenom mig för att komma åt honom, jag sa till dig, ÖVER MIN DÖDA KROPP och det menade jag ordagrant... Håll dig på avstånd ditt jävla AS!!!!

Ceros, Boss & Stefan, ni är det enda som betyder <3











Kommentarer
Postat av: Sara

Gumman<3

Vart ska du flytta?? Hit?? :D



Du o Stefan Betyder<3 Det vet ni va??



Förlåt att jag inte har vart så pratglad,men mår så jävla dåligt just nu,, allt bara skiter sig totalt,..



Älskar dig Gumman <3<3 Pussss

2009-04-20 @ 22:23:15
URL: http://indrasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0