:)

Idag har jag haft en skööön dag.. :)
Varit hos Eva, färgat håret IGEN .. hehe, ska göra slingor nu oxå, blir väl idag eller i morgon .. Får se vad klockan blir idag.. Pratat me Bejb oxå, la precis på.. Sprang runt som en galning och städade och tvättade under hela samtalet :) Blir fin fint här hemma :) Nu har jag ordnat Älsklingen sin egen garderob oxå.. hihi.. Sköööönt.. Gud va jag längtar tills du kommer hem igen :) Inte långt kvar nu, hjärtat! <3
Får träffa dig på Lördag iaf, wiiiiiie va mys pys :D Du är såå glad, underbart att höra.. Har knappt någon ro att sitta vid datorn nu för tiden.. har fullt upp hela tiden känns det som :) Är det inte hundarna så är det städa eller umgås med vänner.. Har disken kvar att göra idag.. Men de går på ett klick nu när man bara diskar för en.. Saknar t.om att diska efter Stefan, hehe.. sjukt.. :P

Jävla människor det finns, bara för att man bryter med såna som faktiskt inte platsar i mitt eller stefans liv så måste folk bli som helt förändrade :S Orkar inte me såna folk, bläää på er!! Ordna upp erat liv istället så kanske folk VILL ha kontakt med er...? tänk på det nångång..?! Whatever.. Bye Bye på er iaf :)

Bossen har blivit mycket mycket bättre nu i päls och allt sen jag gav honom extra vitaminer/miniraler.. :) Toppen bra.. Han är för mys :) <3

Ceros är lika mys pys oms vanligt :) Saknar dock pappa en del, tar hans vantar och ligger vid dörren och väntar.. men snart kommer papsen hem igen, bebis! <3

Nej om man ska ta itur med disken och dricka en kopp te kanske :)

Ska ut me dogsen snart igen oxå ..Men just nu regnar det.. och det var inte länge sen dom var ut.. Dom sover nu oxå så jag väntar en stund med de.. tjohej!


ÄLSKAR MIN BÄSTA STEFAN <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0