Godnatti :)

Nu är det dags för sängen, har precis kommit in me dogsen, Bossen ville ut ännu en gång för att kissa lite.. SPÖregnar.. fy faan säger jag bara.. vart tog det fina vädret vägen??!
Grabbarna har lagt sig tillrätta här i sängen och tycker att nu är det dags att knoppa.. Vart ute på promenad med Eva och  3 andra vovar i regnet oxå.. hehe.. Men de va mysigt :) Sen våldgästade jag henne för att ta mig ett glas cocacola :D hehe..

Men jag lär försöka knoppa lite nu, men jag sov för länge i morse så det blir nog lättare sagt än gjort.. :S Får väl tacka läkaren för receptförnyelsen, kanske har en chans till sömn iaf, hehe...  Men det är fortfarande förbannat svårt att sova utan Stefan :(  Men snart får jag träffa honom :D På lördag smäller det ;) Längtar så jag blir tokig!! Det är nästan det enda älsklingen pratar om :) Du gör mig så lycklig, hjärtat!! Vi har en del papper att fylla i oxå :) igen.. :P Men dom andra kom bort i flytten, så var in på skatteverket igår ocg hämtade nya, du ville att jag skulle ha med dom nu på lördag så det har jag fixat :D  Har nog fixat allt som jag skulle och som du bad mig, måste ringa försäkringskassan bara och kolla hur giftemål påverkar min inkomst.. jaa, det är det jag måste göra, sen ska allt va klart :) Ska adressändra oxå så din post kommer hem till oss och inte på villovägar för det vill vi juh inte.. Ska prata med dig om det i morgon när du ringer.. Vet att du vill att posten går hit osv.. Min Älskade Sambo <3


Blev inte mkt sova förmig verkar det som.. hehe..


Pratade faktiskt med min syster idag :) Kul.. :D Har lovat att komma och hälsa på snart, kanske ska göra de i morgon eller nåt.. måste slänga lite sopor och grejjer först bara... sätta på nån maskin tvätt osv.. men nu pratade jag med henne såvi ska ses på fredag istället, och eftersom hennes pittbull tik inte är hemma och Hamodi är hos mormor så tar jag faktiskt me mig båda hundarna :)Ida är så nyfiken på Boss, hon letar en hane till sin tik :) Ska bli roligt, har inte träffat dom på länge..Men nu verkar det som om dom faktiskt saknat mig som jag saknat dom :D känns skönt :)

Så om slingorna inte blir gjorda imorgon så blir dom de på fredag hos syrrorna..Blir dock inte långvarig där då ajg ska upp tidigt för jag och Niklas ska jag åka och träffa Bejbie på lördag :) ~Tack Niklas som kör~
Eva ska ta hand om hundarna under tiden.. :) *TUSEN TACK*

jag saknar min man, jätte jätte jätte mkt! Och det värmer i hela kroppen när du säger att du saknar mig massor massor massor oxå, såå söt!

Men sen blir det flytt bort från gävle.. gud så skönt det ska bli, men de blir i framtiden, den enda jag kommer sakna jätte mkt är Eva! :( Men vi får hälsa på varandra :) Hon vill oxå flytta så.. Hon är en ängel som hjälper /stöttar mig så mkt hon bara kan.. Finns ingen finare människa!

Nej om man ska ta och lägga sig ner i sängen och slå på en film, måste sova så jag vaknar i hysad tid i morgon.. :) Har morgontrötta hundar oxå så jag blir inte väckt heller, får ställa klockan om jag ska hinna med allt som ska göras
Nu ber vi alla på FINT VÄDER i morgon, tackar..
Måste hinna åka förbli brynäs oxå och hälsa på en vän som fått 8 bedårande söta valpar, de e så man smäller av! När jag va där sist så fastnade jag i flera timmar, hehe.. dom är så bedårande :) Får se vilken dag det blir, men jag får inte glömma bort det :) Nej nu ska jag faktiskt försöka sova lite.. Höresvidare..


Älskar och saknar dig, Stefan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0