Jipppppi!!

Om exakt 9timmar och en halvtimme får jag krama och pussa på min ängel :D Jag är sååååååå jävla glad att det inte är sant! FAN va vi har väntat på den här dagen, älskling :) Och nu är det nära.. undra om du kan sova?

Har varit och käkat jättegod middag hos eva med darek och Daniel, imorgon har daniel lovat att fixa fina blommor till mig så jag får lite växtrike här hemma nu när jag inte har katter för första gången här hemma som ska välta ut krukor m.m ... får hoppas på att Boss tycker blommorna är fina och inte slänger dom i golvet.. hihi :)

Helt apsurt, Stefan kan inte ens få gå på behandling utan att ett drös tjejer springer efter honom och flörtar å har sig! trots att han tydligt sagt att han har en sambo och ska gifta sig! Jag är inte svartsjuk om ni tror det för jag Litar till alla procent i världen på honom så jag är inte ett dugg orolig.. tycker bara att folk kan visa lite respekt.. eller håller ni inte med mig om det ?

nu  måste jag sova, ska upp halv 6 för att hinna med allt, hundar, lämna nycklar till eva, duscha, göra mig iordning mm... en hel del med andra ord.. nu blir det kudden för mig om Ceros kan vara så vänlig att flytta sig nån centimeter så mamma också får plats .. haha.. Boss har iaf lagt sig i fotändan :O men han kommer upp krypandes han me när jag väl lagt mig ner.. sötaste dogsen som finns!!!
Boss har blivit en lydig herre nu, när det kommer folk så hälsar han glatt och sen får han faktiskt liksom ceros gå och lägga sig i sina sängar. dom är så duktiga så :) Boss fick dock tag på halin idag, hur vet jag inte hur han lyckades, men han åt upp spännet :S Och nu när jag kom hem så hade han lyckats få ner min jacka från klädhängaren i hallen och bärt in o lagt i sin säng.. sötnos :) Han saknade nog mig.. han brukar sno mina jackor då :P hehe.. Men de går bra att gå med honom utan oxå märkte jag.. framsteg framsteg.. Men ajg skulle få Novas hali av Sirpa, tusen tack :) Hoppas du har det trevligt ikväll, svärmor :)


Pappa Med vår fina son Boss :) <3



Älskar Stefan ! <3 Imorgon ses vi, eller idag blir det ju t.om.

Nattinattnatt alla där ute :)

Kommentarer
Postat av: Sara

gumman!! fan va slö jag har varit med att kommentera din blogg...



Men nu såå kommenterar jag... bara 2 dagar kvar tills jag åker hem från detta jävla dårhus!!!

Haaar vart en riktigt jävlig jobbig vecka..

Berätttar sen...



såå jävla glad att du o Stefan äntligen får träffas!!! Glöm inte o hälsa han från mig gumman... Ohh va söööt lilla Boss är!! han skulle jag mycket väl kunna ha hos mig!! :D:D



Älskar dig gumman!! Puss

2009-04-11 @ 09:22:53
URL: http://indrasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0