Kärlek..

Idag var jag och hämtade ut våra förlovningsringar, Dom är såååå fina :)
Så inom kort (säger inte när, blir en överraskning för er) sker förlovningen, den mest romantiska och underbararaste som nånsin skådats :)

Sen blir det bröllop till sommaren :) Jag är världen lyckligaste kvinna!

Nu ska jag vila en stund, är fortfarande krasslig och vill vara helt frisk när min man kommer hem..

Älskar dig Stefan Holappa <3

Btw, Stefan chockade mig igår minnsan, hihi. han ska juh göra en ny tattoo, på halsen eller handleden, och igår berättade han att han ska skriva mitt namn :) Blev jätte generad.. och jättttte jätte jääättttttee glad! Du är bara för go , älskling. Jag känner mig å otroligt hedrad så ni kan inte ens i er vildaste fantasi föreställa er..

Kommentarer
Postat av: Sara

Du vet väl om att du är värdefull för mig o Indra?? <3<3



är så jävla glad för din o Stefans skull:D:D



Älskar dig!!! pussss

2009-04-30 @ 22:21:51
URL: http://indrasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0