Magsjuk...

Jajjamensan, majsjuka har man åkt på, fy faaan säger jag bara.. Mindre skoj att ha två små bustroll hemma som bara vill ut leka helst heeeeeela dagarna, så det är bara skutta upp ur sängen och kila ut minnsan.. Va gör man inte för dom små liven.. Har sovit mestadelen av dagen då ajg inte varit ute med hundarna eller pratat me bejbi.. Han ringde och väckte mig, jaa tur att de va han som ringde annars hade jag blivit galen för att nån väckte mig när jag väl somnat och slutat spy.. Blääää... Han är väl bara för go den underbara människan :)

Fick ett ganska chockade samtal igår av en vän som sa att R tydligen ska mucka redan om 3 dagar blir de nu .. WHAT THE FUCK?!?! Det kan bara inte stämma när man räknar ut tiden på straff, även om dom aldrig sitter hela straffet.. han hade nämligen en del kvar på ett tidigare straff på 27 dagar.. hela magen vände sig ut och in, han skulle inte kommit ut förens den 18 maj.. hmm.. får väl se om det vara är rykten eller om dåren står här utanför dörren om 3 dagar.. :/ Då är de bara att lyfta luren och slå nummret till farbror blå.. inte för att jag gillar att göra anmälningar men han har juh faktiskt besöksförbud.. Då blir nog grannarna glada, ännu ett polispådrag tack vare honom.. suck.. håller tummarna på att han håller sig härifrån men de tvekar jag tyvärr på..

När stefan ringde idag blev jag ännu mer panikslagen då en kille från anstalt som kom från gävle skulle komma in på samma behndlig som honom, trodde jag skulle smälla av, sätta dom två på samma ställe är som att slänga ihop två galna hanhundar som vaktar sitt revir.. blodbad.. :( Men jag fick till slut stefan att gå ner och kolla om det verkligen var han , alltså R som skulle komma, vilket det tydligen inte var *Alla här i Bomhus pustar ut* Kan bara föreställa oss hur det hade slutat..Men vad är oddsen ..?? Allt stämde in på R så både jag, eva och Kenta skrek rakt ut.. Ivilket fall som helst så hade R inte fått komma dit då Stefan var där först och därmed har "förstatjing" och dom vill juh inte försvårar behanligen för någon utav dom..

Idag hade hjärtat köpt kläder :) De byxor, linne, skjorta och skor som vi kollade på tillsammans :) Han var så glad så :) Blev dom svart/röda skorna, fin fint :)  Han har även gått upp rejält i vikt nu, underbart att höra, han låter så frisk och lugn och har så mkt framtidsplaner så jag knappt hänger med i svängarna .. hehe.. Gobit :D Ursch va jag saknar honom.. :( Men snart så får han iaf komma hem på dagarna :D LÄÄÄÄÄÄNGTAR!!!!

Nej nu orkar jag inte sitta här längre, vill bara sova  bort all magsjuka så jag är uppe på fötter snart igen..

Förresten GRATTIS Eva på födelsedagen.. HURRA HURRA HURRA :)

Sötnosen skicka jättegulligt mess, måste dela me mig ;)

**Jag önskar att jag kunde förklara med ord hur mkt du betyder för mig, men ord räcker inte till för att förmedla den innebörden. Jag önskar att det fanns något jag kunde säga för att du ska tro mig men det kan jag bara visa med tiden. Jag önskar att du förstod hur mkt jag älskar dig men inget ord är tillräckligt för att förklara det, de enda jag kan göra är att visa dig och ge dig av mig själv.**

Kan bara säga dig en sak Stefan, Jag älskar dig oxå :) <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0