Min Vackra Prins <3

Nu får vi äntligen prata med varandra flera timmar om dagen, försöker få så mkt gjort som möjligt här hemma innan du får din lur vid 16.00 snåret för då ringer du på stört :)
Men idag har jag hunnit storstäda och tvättat upp alla dina och mina kläder.. :D
Hehe min toke till sambo ska göra en ny tattoo på halsen, tillägnad mig, den ni.. ;) Blev helt generad.. hihi..Hur sött är inte det då???
Är helt slut idag, fy fan så jag slitit idag.. och nu när jag kom in me dogsen från deras sista promenad så slog jag i knät så förbannat i dörrkarmen, AJAJAJAJAJ STOR AJ! (Skulle lite snyggt smita förbi Ceros som stod och drack vatten vilket slutade med en Zanna hoppandes runt på ett ben i köket.. FUCK va de kändes, hehe..

Sött sms från hjärtat idag ;)

Jag har inte vart med nån annan sen jag såg dig första gången, Har inte tittat på nån ens sen första gången jag såg dig.

Jag älskar dig så jag blir toki!

Älskar dig så jag blir coccobeng oxå, Stefan <3 hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0