Niiiice ..

Nu får jag äntligen en ny dammsugare :) Tusen tack till Kenta och Kent, ni är två räddare i nöden :)
KRAM PÅ ER!!

Hörs kanske senare..

Älskar min Stefan, du är såååå underbar, är så stolt över dig, tycker det endast är tragiskt att vissa inte stöttar dig istället för att provicera dig, men vi här hemma på rätt sida av Bomhus tror på dig och tycker du är super duper jätte duktig :) Vi håller tummarna och tycker att du är jätte stark som t.om gör saker som tar emot men som gynnar din behandlig, vi är så stolta så :) Pusss på min make :)

Kommentarer
Postat av: Sara

gumman!!!

Jag är stolt över både dig o Stafan..

Ni kommer klara detta!!!

Hälsa Stefan..

Älskkar dig!! Pussss

2009-04-17 @ 17:23:05
URL: http://indrasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0