Stefan .. <3

ÅÅÅÅHHH vad jag älskar och saknar dig, mitt hjärta.. det är inte klokt.. du är det bästa som nånsin hänt mig och kärleken växer för varje dag som går.. du är helt klart den RÄTTA!! :)
Så skönt att du ringer varje dag och prtar i massor med timmar :) UNDERBART :D Lika jobbigt varje gång vi måste lägga på eftersom ingen av oss vill, men du måste lämna in luren en viss tid och du ska sköta dig exemplariskt :) Men jag ser redan fram emot imorgon när du ringer :) Längtar massor .. :)

Varit på stan idag och ordnat papper och ringar m.m :) Nu är det nära, min fina :) Är så lycklig över att du friade den där kvällen, det kom så oväntat.. hihi.. du fick upprepa dig 2 gånger, hehe.. Sen va det bara en massa mys och bus ;) hehehe.. Du är så romantisk att jag smäller av.. Jag Älskar dig mest av allt! Lita på dom orden, för det kommer aldrig nånsin att förändras.. :)

Gulligt sms av Stefan idag :D

Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går, verkar inte finnas nå stopp på de :)

*********************************************************************************************
Nu ska jag kika vidare på weeds, så jävla bra, sen sova, hoppas jag får sova heeeeela natten.. vore underbart..


Zanna Älskar Stefan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0