Tiden går ..

Mjo det gör den, sakta men säker.. Inte sovit många timmar i natt.. somnade vid 4 typ, vaknade kl 9.. Ceros är lite magsjuker :( Så han måste ut titt som tätt, stackars plutten.. Bossen har dock klarat sig .. Kankse är så att Ceros inte tål det nya fodret som Boss måste äta, får avvakta och se annars får jag köpa hans gamla vanliga igen så får dom äta olika helt enkelt.. FY FAN va dålig jag var när jag vaknade i morse :( illamåående och skakade i hela kroppen, huvudet kändes som det skulle explodera.. Är liiiite bättre nu, varit hos eva och druckit en kopp te och käkat en macka, ner på apoteket och hämtat ut medicin.. Ont i magen jag me, kankse blivit smittad av Ceros :P hehe.. närå men de e nå skit som går nu.. skulle egentligen varit hos läkaren idag men fick avboka de, kändes lite för riskabelt att sätta sig på en buss me de här illamååendet :S

Får se hur det känns nu till kvällen, om jag klarar mig igenom detta, annars har jag lovat Eva att komma över och sova hos henne istället för att ligga och må dåligt ensam.. Du är go du :) Har sån koll ¨på läget, visste precis vilken dag det var idag, ska över en sväng till henne igen om en stund och hjälpa henne med datan, men ville vara hemma ett tag och spendera tid me hundarna, speciellt nu när Ceros är lite dålig, vill inte lämna plutten ensammen då.. Ska koka ris åt honom nu till middag och se om det gör nån skillnad... Håller tummarna för det, avskyr verkligen att se honom må såhär :(



Bild på Ceros med en av sina systrar, här var den lilla busen bara 6 veckor
Det är vår lilla prins till vänster på bilden :) Vadddåå, URSÖT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0