Tjoheej

Idag har Ceros sprungit runt som en gaaaaalen hund på fotbollsplan med sippan, timmy, my, kent, eva, mig och en fotboll.. haha.. gissa om grabben hade skoj,.?? Han är totalt däckad här hemma.. stackars lilla Bossen kunde inte vara me :( Men vi ska strax gå ut på en lång lång mysig promiss bara han och jag, ska ut i skogen och leta träd som han kan få hoppa och stutsa med :D Boss favoritsysselsättning ;) Hitills har vi bara hittat träd som har grenar typ 4-5 meter upp, inte för att de stoppar honom, haha, han ger sig icke och han lyckas alltid få tag i en gren :) Och jesus så stolt han bli :)

Är fortfarande lite häning.. blää.. vill vara helt frisk juh :( Men tydligen så tycker min kropp annat :/ ;Mindre skoj att inte ha den energin i kroppen som man har i skallen.. jag KAN inte vara sjuk för jag bara HATAR att ligga still och inte göra nånting, speciellt när jag är sjuk :S blir så jävla uttråkad..

Ursch, ringde bejbi idag och lyckades ringa extremt olämpligt :S Hörde direkt att de va nåt som inte stämde och han skulle ringa upp strax sa han.. faan va fantasin skenar iväg :S Det visade sig dock att det var en person som hade fått kramper och sedan svimmat av 2 gånger .. läbbigt.. Steafn var den enda på plats som var tillräckligt stark för att hålla emot och hjälpa personen upp till huset igen.. Var en jävla tur att han var på plats då.. Otäckt tycker jag dock..Kramper e riktigt farliga :( Det hade dock gått bra, skönt att höra..

Nu ska jag vänta på hjärtats samtal, han kikar på film :D Funtar på att kasta Bossen i badkaret för ett myspys bad, men tror de får vänta tills ikväll när han varit ute sista svängen, blåser fruktansvärt kallt ute och vill inte att ponken dra på sig en förkylning :/

Älskar dig Steffe <3

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0