Tufft tufft!

Älsklingen hade en jobbig dag idag.. :( Och det har jag oxå haft, slutade med att vi båda grät under samtalet, han längtar hem till mig och hundarna och vi längtar så förbannat efter honom.. ;( Lilla plutten, så jag tog mig samman och peppade på honom så jag hoppas att han mår lite bättre nu.. Annars har det väl inte hänt nå mkt idag, varit en sväng hos eva.. Nu på kvällskvisten så kom Eva, darek och Lilla My upp och gav mig present :) 3 jättefina halsband :) Man tackar, sötnosar! My blev överpussad av både Boss och Ceros.. hehe.. Sötnosar.. Nej ursch, känner inte alls för att skriva, tar nog ut hundarna och går och lägger mig sen.. kanske återkommer, brukar juh bli så..

saknar min man Stefan Holappa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0