Underbar dag på stan med Mannen :)

Ja med mannen i mitt liv.. :) Vi åt en mysig lunch och sen vandrade vi hand i hand omkring i det strålande vädret.. Hur underbart som helst.. En massa ton med mys heeela tiden! Han är verkligen den mest underbara, romantikaste, roligaste, trevigaste, finaste, sexigaste och snällaste blivande make man bara kan ha, så jag kan skratta mig lycklig över att vi valde att vara med varandra och lät eller låter ingenting  skilja oss åt, nånsin <3 Detta är äkta kärlek, det är så äkta..
Han är det bästa som har hänt mig, han tar mig för den jag är, han har fått mig att börja leva igen efter allt jag gått igenom, han är som en ängel sänd av gud.. Giftemålet närmar sig, det pirrar i magen :) hihi.. Jag och Eva planerar lite då och då, det ska vara ordentligt gjort, inget bara haffs haffs, nej nej, här står vi på stort :) Så länge våra nära och kära är där så kommer det bli perfekt! Ingen tvekan om saken, VI ÄR MENADE FÖR VARANDRA <3 Älskar dig min gobit <3


Zanna Älskar Sin Underbara Sambo/Pojkvän/Fästman (hihi) Stefan Holappa!


  



Kommentarer
Postat av: Sara

Jaha gumman här får man inte veta nåt om giftermålet... När det då????????? Du o Stefan är verkligen menade för varandra:)

Är så glad att det är ni 2...



Zanna<3Stefan=För alltid!!

2009-04-27 @ 21:46:39
URL: http://indrasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0