Wiiiiie!!!

Yes vilken dag, håller tummar och tassar här hemma för drömlägenheten :) Ligger 1:a nu med mina köppoäng.. wiiiiiee :) Uteplats och allt, perfekt för våra små trollungar :) Jag hoppar av förväntan och det gör Stefan me (Kankske inte stuttsar runt som en galning som mig men ändå) haha :) Hoppas hoppas hoppas vi får kolla på den snart så vi kan tacka ja :D

Det klart du ska få höra allt om giftemålet, Sara. du och Indra MÅSTE vara med juh :) Vi får prata i morgon.. Ska sova en stund nu medans Stefan är på möte.. Sov 1 timme inatt eller aa i morse, kunde bara inte sova så jag satte igång och städade hela lägenheten istället :) Sen sov jag ca 40 min med hundarna tills min syster kom förbi och fika lite, hon var helt chockad över vilken annorlunda hund Boss hade blivit :) Han hälsa snällt och gick och la sig sen.. hihi.. Nej nu ska jag vila nån timme. 

Eva är så pass sjuk att hon kanske måste läggas in på sjukhus så då får jag lilla My att ta hand om :) Inget mig emot, älskar barn och Myan är bara så underbart go :) Och det var bara jag som fick sova med henne, ingen annan, det var noga för lillan.. hihi.. Stackar eva :( Hon är jääättte jätttte jätttte dålig :( Får hoppas att hon slipper åka in. Jag kommer ändå lämna och hämta My från dagis och ta ut deras hund m.m. För ska hon ut och springa så blir hon aldrig frisk. Så jag har förbjudit henne ! Nu är det JAG som sköter det, hon ska vila och bli frisk. PUNKT SLUT!

Nu måste jag vila iaf.. är inte helt frisk själv men långt ifrån lika sjuk som Eva.. Tacka gud för att någon av oss är friska, hur skulle det annars gå med alla hundar, katter och barn.. Men nu vart jag så förväntansfull att jag knappt kan sitta still :) 


Älskar min blivande Make. På torsdag är ringarna klara :) <3 Jag är världens lyckligaste!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0