Älskar

..Jag älskar dig..



Igår var som sagt Bejb hos sin farmor och kom hem med massor av påsar med smått och gott :)
Han kom hem med b.la en jacka som han haft i ca 3 år,
Men som han totalt glömt bort att han hade :P
Den är iaf skitsnygg & Varm , perfekt :)

Visst är han fin? :) ♥
Och även Jacka :)


'
I övrigt har det varit en helmysig dag :)
Vi gick upp i morse & åt frukost ihop,
På med långkallingar och kilade ut i solen med våra bustroll :)
Sen var vi in och vände för att sedan åka iväg & handla lite..
Har varit en så trevlig dag!
Väl hemma så hjälptes vi åt att slå in dom sista klapparna :)

Nu har vi inga mer "måsten" idag,
Förutom hundarna som ska ut då,
Men det är bara mysigt!
Sen ska vi bara mysa resten av kvällen & invänta Julafton i morgon :D
Ska bli kul och se om Bejb blir glad för sin klappar,
Han börjar bli nyfiken nu ;)

Min pappa ringde även idag :O
Mitt i kassan när jag skulle betala,
Blev såå paff :P
Han lugnde mig iaf då jag varit orolig för han sista tiden,
Har heller inte hört ifrån honom sen i somras,
Så det var väl på tiden!
Han lät fräsch och pigg,
Det värmer i mitt hjärta att höra.
Trots alla hans misstag så är han ändå min pappa..

Ha en toppen kväll!

Jag önskar er alla en riktigt god Jul

Jul-Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0