Brist på annat.



1. Fullständigt namn? – Zanna Holappa

2. Tycker du om din mamma & pappa? – Älskar dom båda men besviken på ena.

3. Vart bor du? – Gävle

4. Bor tillsammans med? - Min man Stefan

5. Husdjur? - 2 underbara hundar, Ceros & Boss

6. Färg på ditt hus? – Gult, tror jag?

7. När är du född? – 1986

8. Födelsemärken - På axeln

9. Vilket år tog du studenten? - Gud, hmm, gick en privat-utbilding, men va tusan va det för år, minns inte? hmm..

10. Något jobb? – Nej inte för tillfället, tyvärr

11. När ska du sova ikväll? – Så tidigt som möjligt!

13. Duschat idag? - Japp

14. Kramat någon idag? - Yes

15. Pussat någon idag? - Jo

16. Vad har du ätit? – Julmiddag
 
17. Dagens klädsel? – Kjol, leggings och tröja 

19. Dagens sötnos? – Ceros ♥
 
20. Dagens roligaste händelse? – Julmiddag hos svärmor

21. Har du många vänner? - Få nära vänner, hellre det än 100 bekanta

22. Hur många har du kysst? – haha..

23. Vem kramade du senast? - Svärmor Sirpa

24. Hur många vill du ha sex med? – Räcker gott med det jag har .

25. Hur många har varit otrogna med dig? – Har varit med om det, fy fan för sånt!

27. Har du pojk-/flickvän? - Ja

28. Vem pratade du med i telefon senast? - Eva

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? – Camilla, en massa sött :)

FAVORIT:


31. Film? – Män som hatar kvinnor


32. Låt? – Aldrig mer - Shorty


33. Mat? – Hmm.. Kyckling i alla varianter


34. Dryck? - Te


37. Stad? – STHLM


38. Land? – Gillar Svergie

39. Ämne i skolan? – gillade Svenska, bra betyg där med ;)

40. År? - det vette tusan..


SENASTE:


41. Personen du tänkte på? – Mamma ♥


42. Personen du kysste? - Stefan


43. Gången du spydde? – Nån vecka sen


44. Gången du grät? – Någon dag sen

45. Pizzan du åt? – Äter sällan pizza, mindre gott


46. Gången du var i Göteborg? – Va tusan ska jag dit & göra?


47. Gången du var i Stockholm? – Förra hösten


48. Gången du var full? - 12 december, på min födelsedag blev det lite vin


49. Gången du var hög? – Många år sedan.. ursch!


ANTINGEN ELLER:


51. Svart eller vitt? - Svart


52. Hund eller katt? - Hund


53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Mysa

54. Tv-spel eller datorspel? - Dataspel


57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Skitsidor hela bunten


58. Ragga eller bli uppraggad? – Är gift så inget utav det.


59. Big brother eller paradise hotel? - Big Brother, om jag måste välja


60. Svart hår eller blondt? - What so ever, insidan som räknas

 
61. Blå ögon eller bruna? - Samma svar som det innan


62. Choklad eller lakrits? - Choklad


63. Göteborg eller Stockholm? – STHLM.. i mitt hjärta.. lalala..


64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger


65. Coca-cola eller fanta? - Coca-Cola


66. Pizza eller kebab? - Inget av det..


67. Randigt eller prickigt? - Randigt


68. Älska eller älskas? – Båda är lika viktiga


69. Leva eller dö? - Leva


ANTAL:


70. Personer du älskar? – svårt att sitta & räkna ut, dom jag älskar, dom vet om det ♥


71. Personer du hatar? – Finns ett fåtal..


72. Personer som sagt att de älskar dig? – Mamma (när jag var liten), Pappa, Mormor, Stefan, Karin..mfl

73. Personer du hånglat med? - Men vilka frågor :S


75. Festivaler du varit på/ska på detta år? – Nej, inget för mig nu för tiden


76. Gånger du haft minnesluckor? – Never


77. Piercingar har du? - 2 kvar, fler bortplockade


78. Personer du saknar just nu? – Mamma & Mormor ♥


79. Gånger ditt hjärta brustit? – Går inte att räkna


VEM:


80. Vill du kyssa nu? – Karln min isf


81. Ska du träffa imorgon? – Ingen speciell vad jag vet..

82. Sjöng du senast för? - Stefan


83. Hade du senast en msn-konversation med? - Svärmor Sirpa

84. Spelade du tv-spel med senast? – Spelar icke

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? – Mig själv? haha.. skämt o sido, det blir maken det.


86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Tror inte på våld..


87. Förtjänar att dö? – Dom som tar andras liv!

89. Vill du sova bredvid inatt? – Stefan & Hundarna, annars blir det konstigt :S

VAD:


90. Gör dig glad? – Ärlighet, tacksamhet & Kärlek m.m

91. Gör dig ledsen? – Lögner och svek


92. Vad vill du helst göra nu? – SOVA!


93. Önskar du att du slapp göra ikväll? – Ut och gå i stormen, men vad gör man inte för dom små liven man älskar? 

94. Vill du ha nu? – Lugn och ro + en coca cola


95. Önskar du dig i födelsedagspresent? –Har precis fyllt år, är supernöjd med det jag fick!

97. Tycker du om dina betyg? – Dom kunde varit bättre..Men orka älta det, Men när jag gjorde min utbilning så hade jag högsta möjliga så dom är jag stolt över :)


98. Ångrar du i ditt liv? – En del dumma saker jag gjort som yngre..

99. Är det bästa som har hänt dig? – Ceros, villkorlös kärlek, aldrig nå trassel & Strul, bara en massa kärlek ♥
Finns så många saker, Stefan, Boss , måste man välja en ?.. trökigt!


Då var det med det :)
Nu ska jag krypa ner i soffan under en filt brevid Ceros & Kika lite på Tv ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0