Fina söta jyckar :)

TITTA KARIN & ELIN, FINT VA?! :D

Folk blir sååå rädd när dom plingar på våran dörr så dom springer därifrån?.. Våra snälla pojkar skrämmer iväg folk, inte bra.. Så nu har vi fixat problemet, nu ska dom iaf inte bli förvånade utifall dom hör två gobitar här inne som ropar - MAMMA, PAPPA, någon är HÄÄÄÄÄÄÄR! :) haha..



Nääääärbild på dom finaste! ♥


Tjusigt va? :)

Sen är det också bra utifall någon skulle få för sig att bryta sig in här för har man en skylt där det "varnas" för hundar så står försäkringsbolaget för skador som då kan ske.. Fast våra är såå snälla! Men kanske inte om någon ska bryta sig in här, då blir som nog till 2 små moster.. sååå... passar er :P hahaha... Men alla vänner till oss är självklart vä'nner till dom ♥

Men vaktas ska det göra, det ligger ju i deras natur :)

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Elin

Klockrent!

Nu kan ingen klaga på att hundarna skäller eller att dom blir rädda! Eller..jo..jag kan! fast jag förvarnar alltid att jag är hundrädd för jag är smart! :D duktig



fast jag och ceros börjar bli homies! bara Boss jag ska bli polare med nu! ;)



KRAM!

2009-12-30 @ 23:55:30
Postat av: Milda Matilda

Sv: Tack Zanna! Jag tycker att du ska göra en tatuering som symboliserar din mamma. Det gjorde inte ens ont. Det bara brände lite, men det var absolut ingen smärta.



Andreas visade bild på henne,hon var helt otroligt vacker! Precis som hennes dotter :) Min kompis är ju tatuerare och är jätteduktig. Fundera lite, jag känner mig så himla stolt över min.



Ta hand om dig massor och GOTT NYTT ÅR!!!!

2009-12-31 @ 11:05:57
URL: http://tildars.blogg.se/
Postat av: sirpa

Jääättefin skylt ni har satt upp på dörren.

GOTT NYTT ÅR PÅ ER

2009-12-31 @ 16:05:02
Postat av: Karin Arhamn

HEEEJ GUMMAN :D

Jag har inte hunnit kommentera förens nu :P

Men det där var verkligen jättetjusigt! Hehe :D

Hur fick du till det där? Jag blev inspirerad :D

Hoppas du hade en strålande nyårsafon och en får en toppen nyårsdag!

Gott nytt :D

Puss och Kram// Karin

2010-01-01 @ 13:41:17
URL: http://arhamn.bloggsida.se
Postat av: Kusin Sara

Men gud så ballt ! Sådär skulle man vilja ha hihi ! :D

2010-01-04 @ 23:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0