Fixa&Dona nojja? :P

Fick nog en sådan efter makens och min promenad tillsammans,
Slet ut hela klädkammaren och skulle göra om.. puh.. Ångrade mig halvvägs , men då var det ju redan försent ;) haha.. Var bara att fortsätta och klart blev det , ordning och reda :) Har även trasslat upp alla mina extremt många halsband.. Så nu hänger dom fint och prydligt.. underbart, har dragit mig att göra det, tycker det inte finns nog med plats?? Trots att denna lägenhet är större än den förra.. hmm..

Nu är jag nog färdig med mitt plockande för ikväll.. Men man vet aldrig :P Kankse hittar på nåt att underhålla mig med lite senare :)
Bejb har somnat en sväng på soffan, håller på att bli sjuk :(

Lär ut med BosseTosse en sväng nu, Ceros fick följa med mig på en längre promiss så han är trötter nu .. Myshund ♥

Och där slockande han på hallgolvet ;) ♥ Skönaste stilen!


Puss & Kram
    

Kommentarer
Postat av: Kusin Sara

Saknar den där lilla sötnosen alltså!!!!

2009-12-07 @ 20:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0