Försäkringskassan

Ja, igår fick jag då en chock :O
Kl 21.00 ringde det på dolt nr.. hmm.. tänkte inte svara, Bejb sa åt mig att svara.. Tur var ju det..
Då plingar dom mig från F-kassan . för att fråga om det var okej om hon sökte för yttligare 5 månder, dvs så jag/vi får mer pengar.. daaaah? Dum fråga? SJÄLVKLART; sök på du ;)
Nej men skämt och sido, jag tycker verkligen det var toppen att hon ringde upp mig för att tala om att jag/vi faktiskt har rätt till 5 månders inkomst som vi gått miste om. Så det kändes ju toppen! Kanske man kan ha råd att unna sig nåt trevligt tillsammans ♥



jag har faktiskt inte haft nåt otalt med försäringskassan en enda gång vad jag kan minnas, tycker alla verkar ha det? :S  En gång hade dock mina papper försvunnit men jag sa bestämt att det inte var mitt bekymmer att dom slarvar bort min mapp, och mkt riktigt, pengarna klingade in på kontot, inte en dag försent :) Och det var alltså inte jag som slarvat, utan dom som förlagt min mapp.



Hade även ett samtal med Agria igår ang BosseTosses försäkring, hade blivit en liiten miss där, inget stort alls, men lika bra att rätta till det samma dag :) Han hade egentligen bara hamnat på min med Ceros istället för på Stefan, så det var ju ingen större fara, kan stå på hans försäkring utan bekymmer, men tycker att vi kan ha varsinn på grabbarna helt enkelt :) Med tanke på¨att Ceros står på mig och Boss På Stefan, även om dom är lika mkt bådas i vardagen :) ♥



Ha en toppen dag!

Kramar
       


Kommentarer
Postat av: Karin Arhamn

Grattis gumman Pengar är bäst :D

Puss och kram

2009-12-08 @ 14:38:38
URL: http://arhamn.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0