Godmorgon!

Nu sitter/ligger jag i sängen.. Blev väckt utav min älskling med te, hans speciall gjorda kringla (saffranbulle) Julmust och PAKET :D

Han sjöng så fint så :) hihi..

Fick ett såå fint halsband med ett stoooort hjärta <3 Ett par asläckra örhängen och SKOR! :D:D:D Ett par skor som jag sa för fleeeeera månader sen att jag tyckte va så läckra och det hade han minnsan kommit ihåg ;)
Bilder kommer senare, inte riktigt tid nu :)

Tusen tack min älskade ♥ Jag Älskar Dig!

Nu ska jag kliva upp och göra mig och allt annat klart för sen kommer svärmor, Stefans farmor m.fl.. :)

ha en toppen dag!

Puss&Kram
           

Kommentarer
Postat av: Moster Sandra

Grattis Sanna!

2009-12-12 @ 09:47:38
Postat av: Hanna

Grattis Zanna, hoppas du får en jätte bra dag kramar Hanna & Rocky :P

2009-12-12 @ 11:18:23
Postat av: Milda Matilda

GRATTIS!!!! Kram :)

2009-12-13 @ 19:49:34
URL: http://tildars.blogg.se/
Postat av: Sara

Behöver dig gumman!!!!



Hoppas du hade en bra födelsedag! Pussss

2009-12-13 @ 21:30:56
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

Grattis i efterskott! :)

2009-12-14 @ 19:07:27
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0