Gott Nytt År Kära Läsare :)

Tänkte titta in här en sväng och bjuda på lite bilder som knäppts ikväll, men kvällen är ju långt ifrån slut :)
Men har inte hunnit uppdaterat nåt alls idag så ett litet bild inlägg får det bli :)

Vår supermysiga & goda middag är serverad :)


Nyårs- maten.. :)


Den underbart ljuvligt goda potatisgratängen :)


Och den underbart goda Laxen :)


Maten upplagd på tallriken :)



Vi båda var riktigt hungriga :)
Vill bara hugga in.. hihi..
 ♥

Kärleken är så stark, älskling ♥



En kärleks puss ♥


Promenad med dom små.. ♥

Älskingen & Tossen i ett vackert snöfall..


Jag & Underbara Ceros ♥ Lite mörk bild, men men :)


Värmer oss i soffan efter promenaden..

Två av mina underbara grabbar ♥
Så mysig bild! Kärlek!


Mammas små hjärtetroll! ♥ Älskar er, pojkar..


Det var allt för mig för tillfället, nu ska jag umgås med min underbara familj här hemma och senare kika på den vackra himlen vid 12 - slaget tillsammans med min älskade Stefan :) ♥

Hoppas ni alla har en underbar nyårsafton, för det har vi .. Supermysigt!

I morgon är det 2010, kan ni tänka er, tiden flyger förbi :)
Spännande med ett helt nytt år och alla dess möjligheter..

Puss & Kram på er ♥
               


Kommentarer
Postat av: Stefan

Hittills har det varit min bästa och mysigast nyårsafton någonsin och kvällen är inte slut än så det kommer bli en underbar kväll med dig min kära <3 massor med kärlek till dig.. Puss

2009-12-31 @ 19:50:44
Postat av: sirpa

Gott Nytt År på er /Kram sirpa

2010-01-02 @ 11:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0