Gränser

Gränser är väl till för att hålla ordning på nästan allt? Känslor, relationer, hemmet osv.. Eller?

Och när det klivs över gränsen så skapar det oro, stress, ångest, problem och en del gånger även kaos.

Så gränser för mig är så otroligt viktiga, även
tillit  då jag har så svårt att känna tillit till folk överhuvudtaget, men det finns några enstaka som jag har tillit till och dom är underbara människor ♥

Nu till något annat .. Jag har blivit så dålig på att knäppa kort, jag ber om ursäkt för det, ska bättre mig, lovar!
Förstår att bloggen blir tråkig utan bilder, bara en massa text.. Men så länge kan jag bjuda på några sköna gamla godingar :)


                                                          KÄRLEK
 

                                                         KÄRLEK


Vad är och vad betyder gränser för er läsare? ♥


Kärleksfulla hälsningar
                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0