Hej Där..

Nu sitter jag i soffan i min nya morgonrock och myser lite :)


Jag är så trött nu för tiden, eller har varit dom senaste dagarna.. Jättetrist :(
Somnade på soffan idag igen .. Helt slut!

Men jag har iaf tagit tag i saker jag skulle göra :)
Hade tvättstugan idag och självklart så var torktumlaren trasig.. kul..not.. Ringde och felanmälde iaf.
Så all tvätt händer här uppe i vardagsrummet och badrummet nu.
En del hann iaf torka i torkskåpet..

Sen drog jag fram dammsugaren och körde igenom lägenheten.. Sen små plock det hör ju till varje dag , liksaså disken.

Det har inte hänt nå speceillt alls idag så jag har väl inge vettigt att skriva om.. Haha.. Ska krypa ner i sängen snart, kika lite på TV först ..

Det snöar igen också upptäckte jag när vi tog killarna på sin kvällspromenad, jag höll på att ramla och slå mig ordentligt oxå, men lyckades på nån magiskt sätt hålla mig på fötterna.. Släppte dock Ceros, men han gick ingenstans..

Han är sååå söt, mitt hjärtetroll! ♥


Nej men ni får ha det så bra så hörs vi av mera i morgon!

sov så gott allihopa :)

Puss & Kram
           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0