Hej och Hallå gott folk! :)

Nu ska jag tusan bli bättre på att blogga igen men på sistone har det känt som om tiden inte räcker till och brist på insperation..

När vi tog pojkarna i morse i ett underbart snöfall så gick vi förbi Tempo för att köpa cigg, då såg jag den, den lilla söta, den jag letat efter till vettigt pris så den sötnosen fick följa med oss hem :)

den söta krukan med tomtar hade vi redan men den lilla söta blomman :)


Väl inne på Tempo satt även en tomte och sjöng julsånger, hur mysigt är inte det då? :D URSÖTT!

Bejb har spenaderat dagen med att sortera MASSOR av reklam som han nu är ute och delar..
Tossen Vill gärna hjälpa till och när han inte fick det, då skulle han iaf minsann lägga sig brevid :P Så söt!

 ♥

Själv har jag städat och städat :P Som vanligt då.. haha.. Men idag sörrni så fick vi en dammsugare utav svärmor och Kjell :) Blev utom mig av lycka :) Våran dog ju.. Vet inte hur många vi förbrukat nu..? hmm.. Dom har helt enkelt inte klarat av allt hundhår och dylikt så dom dööör... Men inte denna inte, den är kanon :) den suger som aldrig förr, haha :P Underbart, underbart, underbart!

Sen har jag lagt ansiktsmask oxå :P hehe.. Nu ska jag måla naglarna och ta hand om mig själv lite :) Är rätt dålig på det men har lovat mig själv att bli bättre så :)

läckert va? hahha.. NOT! :P Stefan kallade mig för trollet ;)


När vi ändå är igång på bilder så kan jag ju slänga ut en på håret oxå :P
Tycker att det är lite väl färg-glatt nu men det lägger sig snart :)

Före: Fast med en HEMSK utväxt & en misslyckad färgning,
har dock ingen bild på den katastrofen..

Efter:

Så var det med det iallafall :)
Kommer med all sannolighet bli blond igen framemot våren/sommaren :)
Nu behöver mitt hår viiiiiiila... hehe..
Skulle dock behöva en toppning av håret, nån som känner sig manad? :)
Har icke råd att gå till frissan mer denna månad.. det sved i plånboken.. ajaj..

Nej nu ska jag ta mig en kopp te och sätta mig och fylla i lite papper & slå in lite klappar tror jag :)

Ha en toppen söndagkväll!

Puss& Kram
           


Kommentarer
Postat av: sirpa

Men fråga om Emma kan toppa håret på dej ....

2009-12-20 @ 22:00:10
Postat av: Sara

Faaan vilken snygg frisyr gumman... behöver med klippa mig, men har varken råd,ork eller någon lust just nu... :( :(

2009-12-21 @ 18:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0