Jojo?

Idag när jag & Ceros var ute och gick en lite längre sväng i all snö så,
 funderade jag om min hund hade förvandlas till en jojjo? haha..
Nej men serisöt, Ceros är inte alls jobbig att gå med, tvärtom, fot är fot, stanna är stanna, sitt är sitt osv..
Men idag, herregud, vilken färd.. :S
Nog att han är glad och sprallig i snön och blir det dubbla när det snöar ut.. SNÖ ÄLSKARE! :)

Han gick, höger, vänster, tvärnit, skutta fram 3 meter, kastade sig upp i snödrivor, tvärnit, höger, vänter, rakt fram.. Så höll han på , jag trodde han hade blivit knäpp där ett tag.. Jag såg mer eller mindre ut som ett ?

Han gick visserligen fot när jag bad honom men 30 sekunder senare var han igång igen.. Så sjukt drygt!

Det var inte förens på vägen hem som grabben chillade ner och gick fint.. Men vilken pers! haha..
Kom iaf fram till att det helt klart gått en löptik på samma väg som oss .. Det är den enda förklaringen till hans udda betedde :P

Men han är en riktig goooofis! hihi.. ♥
Tycker han ser så rund & go ut på denna bild :)


Någon som känner igen sig i detta med sin hund? :)
Vilka grejjer dom får för sig ibland.. hehe

Kramar


Kommentarer
Postat av: Karin Arhamn

Hehehe va sött :D

Lilla Ceros, så sött :D

Hehe Sammy och Ice älskar snön också :D

Åkte pulka med dem igår, helt galna :D

Puss och kram Gumman

2009-12-29 @ 00:04:42
URL: http://arhamn.bloggsida.se
Postat av: Kusin Sara

Om jag känner igen mig! oj oj nr det snöar, Junior jagar snöflingorna när han ser skuggan av dom i snön, inte så lätt att gå då må jag säga , helt galen haha ! och ibland får han ryck .. jag bara skrattar oftast , han lyssna inte ändå haha ! ;D love you

2010-01-04 @ 23:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0