Jul..

Slänger in lite bilder som tagits över dagen :)

Hemmabilder från i morse :)



Jag i en av dom nya jackorna, denna fick jag utav Stefan ♥ Love it!


Den finaste maken ♥


En jul-Puss innan vi beger oss till S farmor :) Kärlek..♥


Klapparna som öppnades i morse.. :)
Visar bilder på dom senare.. Bejb blir som ett barn när det är dags för
Julklappsöppning, haha ;P


Hos Stefans Farmor :) ♥

Fina granen :)


Långbortet dukat :)


Maaaaat..


Ännu mera maaat :) MUMS!

 
Mumig tårta :)

¨

Stefan och Hans Farmor :) Fin bild tycker jag, jag krävde en bild på henne idag :)
Och klart att jag ville tränga in Stefan där också :)♥



Och sist och även minst( i storlek, hihi)
SJÄLVKLART älskade Nelly.. SÖTAST I STAN!♥



Hörs kanske senare :)
Ville slänga upp lite bilder iaf ..
Mer bilder på alla klappar, det kommer..

Hoppas att ni alla har en mysig och trevlig julafton! :)

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

faan va fina ni blir på bild..

jag vill med bli bra på bild:)



Oj då vad Nelly ser arg ut.. blir nästan lite rädd:P

2009-12-24 @ 22:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0