Julklappar + några presenter från 23-årsdagen :)

Nu har jag knäppt lite kort på en del klappar och även på skorna som jag fick utav Stefan när jag fyllde år :)
har totalt glömt bort att jag lovat en del folk att lägga upp bild på dom :)

Så nu blir det ännu ett bild inlägg :)

Skorna jag fick av Bejb i födelsedagspresent :) ♥
Har dock precis varit ute med Dogsen, därav lite blöta & snöiga ;)


Ursöta/fina halsbandet jag fick utav älsko också då jag fyllde år,
Fick även ett par örhängen, men dom glömde jag fota :(


Julklappar..


En helt otroligt härlig/varm/snygg jacka som jag fick utav S farmor :)
Det var verkligen behövligt, nu fryser jag inte på promenaderna, tvärtom :)


Skitläcker/snygg/varm "kavaj" jacka :)
Fick utav mitt hjärta ! ♥ Den är mkt snyggare på :)
Priset var SJUKT billigt! helt otroligt, riktigt kap :)
Jag var faktiskt med & köpte den igår, hihi :)


Asläcker och supermysig morgonrock, utav min käre mormor ♥


En söt liten parfym, en liten doft parfym på burk & en jättefin ögonskugga,
Utav goa mormor ♥


Ett läckert armband oxå utav mormor :)


Även ett fint halsband :)
(Tar aldrig av mig mammas halsband så det är självfallet med på bilden)


Min älskling är bara för underbar!
Han köpte hörlurar med headset dvs mick,
Så jag kan börja spela in mina låtar igen :)
Tack för stödet du ger mig & att du peppar mig!
Blev sååå otroligt glad! ♥


Bytte även Julklapp med min käre vän Karin, såklart :)
Av henne fick jag en ny almenacka, TOPPEN!
Den är som ni ser, free design :)
Så jag ska pyssla ihop lite kort på mig, Karin, Bejb
Och självklart dom så älskade hundarna ♥
  

Stefans Julklappar ..

Älskling är väldigt duktig på att rita/måla,
Och han önskade sig just precis det,
Han vill måla en tavla till oss här hemma :)


Och Oljefärg var det han helst ville ha,
Så det var precis det han fick :)
Men gud så jag letade.. gaah..


Sen har han under en lååång tid velat ha en Spikmatta,
Så det passade ju bra nu till Jul :)
Han var så förvånad & jätteglad :)
Kul att se att han blev så nöjd :)
Attackerade mig med massa pussar och kramar,hihi , så söt ♥


Kallingar är alltid bra att ha :)
Kan man inte ha för många utav :)


Han fick även en egen almenacka (han använder alltid min, haha) så det var behövligt,
En sån liten sak gjorde honom superglad :)
Fick också en mugg med texten - Min Man - på.. Och i muggen så står det några söta meningar, han blev lite rörd minnsan och stolt över sin egna mugg, hehe ;P
Och för några veckor sedan när han var lite hängig så fick han en alldeles för tidig julklapp, hehe..Han fick iaf en ny rakhyvel som är speciellt till för skägg, den berömmer han titt som tätt :) Så jag tror han är nöjd med sina klappar :) Han hade iaf inte en susning om något av det han skulle få, det var kul :) hehe...
Har dock inte knäppt nå bilder på dom sakerna :/ Men det får ni  leva utan :)

Tusen tack för dom fina klapparna & Presenterna!
Jag är verkligen JÄTTEGLAD och det känns nästan som det är lite för mkt, blir rörd..
Jag är så tacksam till er allihopa! ♥
Nu har jag tyvärr inte knäppt bilder på alla mina födelsedagspresenter ... Men jag hoppas att dom som delade den dagen med mig , vet hur tacksam och glad jag är för dom ♥
Värmde väldigt i mitt hjärta..
Tusen tack för att ni alla finns i mitt liv ♥

Nu är jag trött så jag avslutar här..
Imorgon ska vi till svärmor & Kjell och fira Jul igen :)
Ska bli mysigt! Det trevliga sällskapet är det som betyder mest, saker är bara saker, även om man blir superglad så är jag mest tacksam över att ha folk att fira Jul tillsammans med. Jag är tacksam för personerna i mitt liv ♥

Nu ska jag mysa med Karln resten av kvällen..♥

Puss&Kram
          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0