Kvällen före..

Ja nu börjar det verkligen närma sig.. Snart Snart knackar Julen på dörren :)

Igår fick vi en jättefin blomma utav Stefans farmor, den står på köksbordet och är bara allmänt jättefin!
Tusen tack ♥


Jag har precis kommit in med hundarna från 2 långpromenader, riktigt skönt med frisk luft, inte speceillt kallt heller , Härligt :) Kan tycka det är såå mysigt att ta dom själv ibland! :) Älskade pojkar ♥

Nu har jag ätit lite keso, lördagskorv och till det ett glas Julmust :) mumma .. hihi..



Grabbarna har också vräkt i sig sin middag,
Dock tidigare än mig med min keso :)
Och fort gick det ..

 ♥

Nej nu ska jag kika på tv en stund innan jag och bejb kryper i säng..

Ps. Visst har jag väl blivit bättre på att använda kameran nu? :) D.s

Puss&Kram
          


Kommentarer
Postat av: Karin Arhamn

Ja mycket bättre med kameran :D

Kul att se lite bilder!

God jul!

Puss och Kram

2009-12-23 @ 23:51:36
URL: http://arhamn.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0