Middag hos Svärmor

Nu är vi hemma efter en mkt god Adventsmiddag hos svärmor med Johan, Niklas, Emma och SUPERGOA Milton.. Han gav oss minnsan många goda skratt :) Tur var att jag denna gång faktiskt tog med kameran :)

Datan är väääldigt intressant för den lilla sötnosen :)


Farbror Stefan och Lillgrabben med bananen i högsta hugg ;) ♥


Hehe, lite lika min på denna bild ? :) Sötnosar!


Sen blev det lite lek på det :) Lika roade båda två ;)


" Vad gör du farbror Stefan"? hehe.. *klappar fint ;)*


Avslutning med en liten trummlektion :P hihi.. MYSIGA!


Nu är vi iaf hemma , mätta och belåtna.. varit ute med vovvarna en sväng.. Blir nog en tidig kväll, men man vet aldrig :) Kankse fastnar i någon film istället.. hehe...
Stefan blev förresten klippt utav Emma idag, visst är han riktigt snygg i håret? :)

Tackar för en trevligkväll, god mat och härligt sällskap! :)

Nu tackar jag för mig :)

Vettetusan vad som hände med texten nu men men.. haha :P Nu är det så iaf :)

Puss



Kommentarer
Postat av: Sara

Stefan blev riktigt fin i håret...

Jag skulle med behöva klippa mig..



Älskar er<3 puss

2009-12-07 @ 09:44:36
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

låter som en riktigt trevlig advent :)

2009-12-07 @ 11:45:00
URL: http://tiiiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0