Mot sitt slut..

Yes, nu börjar min dag/kväll gå emot sitt slut .. Ska bli skönt att lägga sig ner i sängen snart..
Känns som den här dagen varit hur lång som helst, vilket den kankse varit oxå, hehe.

Stefan har inhandlat julklappar idag, jag kom även på igår att jag ska införskaffa en till, kändes som det var något som fattades i ett paket :)

Här hemma har jag sprungit runt och plockat och städat hela dagen känns det som, blir aldrig klart heller får jag känslan av, gaaah.. Lite känslan " Den enda plockar undan, den andre drar fram" Men Men.. Tycker om att pyssla hemma men till en viss gräns......

Foten har jävlas till miljoner med mig idag :( Tror jag lär kolla upp den inom snar framtid, så det inte är nån spricka eller nåt jag går upp hela tiden.. Stefan lindade den idag iaf, jag var på bristningsgränsen rent ut sagt, smärtan var tammefan outhärlig! Jag brukar kunna klara av just foten, men nu kunde jag inte ens stötta på den och även då jag satt still så bultade hela foten, inte så kul!

Tog mig iaf med onda foten ut på en ensamhets prominx med Ceros Peros, meningen var att vi skulle LEKA i snön, inte så smart kanske, men jag hade lovat honom.. Han lekte dock inte så mkt för alla våra bollar är sönderätna utav Lilla Tossen (Boss) och det är ju inte kramsnö heller :( Ceros saknade sin boll, plutten!

Han är rätt tung, men va fan det är det värt :) Hela natten låååång! ♥
Så mycker kärlek till dig, min ängel ♥


Nu har jag precis diskat för 3 gången idag, suck! Men nu är det rent och fint igen..

Min karl har lyckats somna på soffan, vill inte alls vakna, jag tänker iaf mysa ner mig med hundarna i sängen strax :) Han vaknar väl så småningom och går i sömnen till sängen, haha.. :)

Nej men här avslutar jag för idag!

från 23-års dagen, hehe, Jag, Stefan och Sofie :)
Mys-stund där kanske? hehe


Ha det toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0