Mys-stämning

Här är det mysfaktor på högsta nivår, massor utav tända ljus, chips-skålen är framme (äter knappt chips, men lite kan vara gott) Har även som vanligt mitt te med mig, hihi..





Har för en stund sedan varit ute och gått en sväng, ner till Time, köpte ett frimärke och la 2 brev på lådan, så är det klart :)

Nu kan jag bara mysa mig igenom kvällen.. Ska kila ut med hundarna om en stund, undra om jag ska ta Ceros själv, har hittat en boll nu här hemma som jag lagt undan från Boss så kan ju ta med den och leka lite i snön.. Men det kankse jag ska ta när det är ljust? hmm.. Men vi har ju reflexer båda två så vi syns ju, aja, vi får se vad jag beslutar mig för :)

SötPojkarna <3 Ligger fint vid mina fötter :)


Kärlek...♥


Hörs kanske av lite senare :)

Hej så länge!

Kramar
       

Kommentarer
Postat av: Sara

Ni har det sååå fiint hemma hos er..! :)

Längtar tills jag o Indra kan komma o hälsa er o vovvarna:)



O du o Stefan är så SÖÖTA ihop:):)



Älskar er...



Pussss

2009-12-26 @ 21:53:47
Postat av: Zanna

Svar: Hihi, Sara, va sööt du är :) Tack så mycket :)

Klart ni ska komma och hälsa på :)

hihi, tycker du? va kul att höra :)

Kärlek till dig!



Puss

2009-12-27 @ 18:56:20
URL: http://coxiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0