Nu är det näääära :)



Kom precis hem efter att ha inhandlat den sista julklappen, eller egentligen var jag redan klar men kunde inte låta bli att köpa en liiiiten (a) klapp till ;) hihi..

Var även in och handlade paketlappar (Ordet tappade jag bort?) jaa, man lär ju veta vem som ska få vad :P
Alla bejbs klappar är inslagna.. Eller har 1 till gömd som ska slås in, lär passa på att göra det nu när han inte är hemma ;)
Men resten lär slås in och det skall göras idag..Ska bli mysigt :)

Har även hämtat ut ett paket på posten, julklapp från mormor ♥ Men jag är duktig och väntar med att öppna, haha.. :)

Nu känner jag verkligen julkänslan spridas i kroppen.. Har ju dock lite svårt för Julen men det ska väl ändas om till det bättre igen nu ? :D

Neeej, nu kom jag på.. Jag är inte klar med mammas julklapp :O Oj, då är det bäst att jag lägger på en kol.. En låt skriver inte sig själv :S Men har bara en snutt kvar så det ska jag väl hinna med, snälla gud, låt mig inte få skrivtorka :/


Nu ska jag fortsätta här hemma..
Bilder på klapparna får komma upp senare idag/kväll..


Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0