Pröva på nåt nytt :)

Alltid lika kul och spännande att pröva nya saker och hitta på lite eftersom :P
Nu talar jag om mat :)
Gjorde en sjukt god kycklig-gryta idag. Känner mig riktigt stolt, haha..

Nu har jag varit ute med både busungarna och ska dricka mitt ljuvliga te ;) *Som alltid* hehe..
Skulle sitta riktigt bra med ett varmt bad nu men jag vet inte om jag har tid med det, lär ta tag i disken nu oxå om jag ska kunna sova i lugn och ro .. Får bli en dusch istället.

Nu har även mitt fotproblem kommit tillbaka :( Jättetrist för det är en kamp att gå långpromenader med hundarna.. Men det brukar bara hålla i sig några dagar sen är det borta igen, kanske värt att kolla upp :/

Ha en toppenkväll allihopa! :)




Kraaam
         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0