Sego..

Det är precis vad jag har varit idag, det är nästan så jag skäms..Haha.. Som sagt så sov jag ut ordentligt i morse och var inte så pigg alls när jag väl vaknade, sov kanske för länge..?

Hur som helst så var jag social ett tag med Älsklingen, drack lite te för halsen och åt lite julmat och tog mig ett härligt bad :P
Men sen tänkte jag sätta mig och kika lite på TV.. Tvärslockande igen.. haha.. Mysigt med filtar i soffan, vaknade till kl 17.00 och tänkte, nej men nu får det vara nog med sovande :P Haha, lär ju kunna och sova inatt också, inte för jag tror det kommer vara nå problem, men gud vad trött jag är efter den här julen :) Men jag är nog inte den enda..

Älskar att mysa ner mig med filtar i soffan :) MYSIGT!


Ny lampa i hörnet oxå, blev superbra, sådär härligt mysigt ljus :)


Tog iallfall mig en promenad i snön + storm med Ceros för att piggna på mig lite och det hjälpte :)
Ut i yrvädret med min nya söta Mössa som jag fick av svärmor och Kjell :) Tusen tack :)

Visst är den söt? :) Varm och mysig också.. :)
det syns rätt tydligt att jag är nyvaken och trött på bilden också ser ja.


Ceros var för övrigt helt galet glad nu på promenaden, han älskar snö men han älskar ännu mer när det är snö och desutom snöar samtidigt, bästa han vet :D Han hoppade och stuttsade, dök ner i snön, kom upp några meter bort, låg och lurade på mig och kom slirandes i 160 km/h .. haha.. Ett riktigt lyckopiller, den där Ceros ♥

Här somnade Plutten igår när Bejb målade tavla & jag pyssla med
Min nya almenacka, har gjort ett litet kollage som framsida :)



Till skillnad från Bossen som ALLTID ska bädda upp sängen,
Mysa ner sig ordentligt & sen tvärslocknar han.. Hihi..♥

Men denna gång var han snäll och bara bäddade upp lite till sig själv så han fick plats,
I vanliga fall river han upp HELA sängen..Hur många ggr om dagen tror ni jag får bädda sängen? haha..


Nu har jag gjort ordning en kopp Grönt Te, mumsigt :)

Min nye bäste vän, haha ..


Tomten är far till alla barnen går på Tven.. Den är dock slut nu, men den filmen är ju sjukt rolig, håller ni inte med? :) Synd att jag missade den.. Va ett tag sen jag såg den, men man har ju sett den ett par ggr :P

Tänkte bjuda på några bilder på Stefan igår när han förvandlades till konstnär :D ♥
Resultatet har ni i förra inlägget, tack älskling, den blev JätteFin!
 ♥  ♥  ♥ 
*Klicka på bilderna så blir som större..*

Ha en bra lördag!

Kraaam
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0