Sovit ut..

Ja, idag hade jag bestämt att jag skulle sova ut urdentligt, jag är helt slut i både huvudet och kroppen, utmattad helt enkelt..

Sa till Stefan igår att han skulle ge tusan i att väcka mig, vilket han lyssnade på, tack gode gud!
Vaknade strax innan 12.. Men då har jag redan varit uppe 2 ggr men gått och myst ner mig i sängen igen, hehe.
Hur som helst så känner jag mig lite sjuk :(
Men det kanske går över då jag piggnar till lite, dricker gott te nu i vår nya termosmugg så vi fick av svärmor, den har jag lagt tvärbeslag på ;)

Seriöst så är den verkligen toppen! Jag kan göra te, gå ut med hunden, komma in och det är fortfarande varmt :D Wiie :D

Tusen tack för den och allting annat :)

Jag ska lägga upp lite bilder senare, just nu är jag för nyvaken..

Förresten, Stefan målade en jättefin tavla till mig igår :)
Blev superglad och han är så duktig!
Tusen tack, bejbi <3


Hörs!

Kram
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0