Tandvärk..

Japp, så det skriker om det.. FyFan säger jag bara..Man blir ju helt däckad.. Vill bara sova sova sova sova..
Känner mig sjukt tråkig, men men..



Är iaf på benen nu, slängde ihop en soppa och disken är avklarad..
Så den enkla förklaringen till dålig update är tandvärk.. blää.

Igår träffade jag iaf Karin och Elin en sväng! :) Ytterst trevligt! Roliga brudar det där :)
Karin var lika omtänksam och go som alltid, kidnappade mig och åkte och köpte värktabletter & munsköj..Sötaste och bästa vännen i världen, alla miljoner kramar till henne! ♥
Vi tog även kaffe och choklad på OK.. Blev en hel del skratt, hehe.. Mådde verkligen riktigt bra i deras sällskap..
Tusen tack för det tjejer  ♥




Nej nu har jag nog inte så mkt mer att skriva om just nu.. Ska nog krypa ner i soffan en stund och snurra in mig tvens värld.. Eller så hittar jag på nåt annat, vi får se hur det blir :)

I morgon är det NYÅR för tusan, vad har ni för planer?



kram
    


Kommentarer
Postat av: Karin Arhamn

Söt du är Gumman :D

Elin och jag snackade precis om att det var så trevligt att träffa dig igår :D

Nyår hmmm, vi väntar på att det nya året ska komma, Elin anordnar fest hos mig, hehe :) Knasfia Elin!

Men vi är bjudna på fest i örbyhus också :)

Får se vad morgondagen bestämmer, det kommer som det kommer :D

Hoppas du får en strålande nyår! Haha minns du Sandviken, det var en trevligt nyår då :D

DUMMA BILEN TAPPA AVGASRÖRET! Skulle verkligen vilja få tag på den inspelningen! HAHAHA det va grejer de!

Puss och Kram på dig gumman :D

// Karin

2009-12-30 @ 21:46:28
URL: http://arhamn.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0